Керівнику методичного об’єднання



Модель «успіх»
Система організації роботи з учнями,
основна мета якої – досягнення високих результатів у ЗНО
1. Профорієнтація.
               Дитина від народження копіює дії дорослих, тому, підсвідомо, планує ким вона буде в майбутньому. Дитині потрібно знати, чим займаються спеціалісти різних професій. Велике щастя, якщо в майбутньому наші учні скажуть: “ Я не помилився з вибором професії ”.
        2. Мотивація та інтерес.
            Дитина усвідомлює, що ким би вона не працювала в майбутньому, їй потрібні будуть знання з математики та природничих наук, тому потрібно вивчати ці предмети. Вона починає працювати, бо внутрішньо розуміє для чого це їй.
3. Індивідуальна робота.
            Дитина вивчає математику, фізику, хімію, біологію, географію, їй цікаво, вона хоче досконаліше знати ці предмети. Дитина просить додаткових занять, додаткових завдань.
4. Самоосвіта.
            Це ключове питання. Дитина вміє навчатися, їй подобається, вона має власний досвід. У дитини вже є досягнення у навчанні. Але їй мало пояснення вчителя, бо вона ХОЧЕ , МОЖЕ , БУДЕ вчитися самостійно.
5. Результат – високий бал у ЗНО та ДПА.
            Тому Модель «успіх» має ось такий вигляд.
У кожній справі є доробок…
 В народі зветься він жнива.
 А для дитини в підсумку, по суті,
  Це бал високий і знання!
УСПІХ
ВИСОКИЙ БАЛ
САМООСВІТА УЧНЯ
ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА
МОТИВАЦІЯ    ТА    ІНТЕРЕС
ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА

Автори: Вакарчук О.М., вчитель математики, 
                                                                                                     Романенко С.М., вчитель хімії




*   *   *   *   *   *   *

План
практичного заняття динамічної групи
методичних об’єднань вчителів біології та хімії
«Школа вдосконалення педагогічної майстерності»

Тема: «Шляхи поліпшення підготовки випускників до ДПА та ЗНО з біології та хімії».

Мета: обмін досвідом, аналіз та виявлення проблем, які виникають при підготовці випускників до ДПА та ЗНО з біології та хімії;
           розробка та обговорення рекомендацій учасників динамічної групи щодо поліпшення підготовки випускників шкіл району до ДПА та ЗНО з біології та хімії.

Дата проведення: 20.03.2012 року
Місце проведення: ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Вашківці
Форма проведення заняття: методична панорама

Хід заняття
Semper tiro” І.Франко
1. Представлення візиток учасників динамічної групи.
2. Бліц-презентація досвіду роботи з випускниками щодо підготовки їх до ДПА та ЗНО.
3. Виявлення проблем у роботі з випускниками щодо підготовки їх до ДПА та ЗНО.
4. Рекомендації учасників динамічної групи щодо шляхів поліпшення підготовки випускників шкіл до ДПА та ЗНО.


Рекомендації
динамічної групи методичних об’єднань вчителів біології та хімії
«Школа вдосконалення педагогічної майстерності»
щодо шляхів поліпшення підготовки випускників шкіл до ДПА та ЗНО

1. Вчителям навчальних закладів району:
1.1. Постійно працювати над поглибленням знань зі свого предмета і вільним володінням ними.
1.2. Підвищувати свій фаховий рівень та творчий потенціал через пошук нових форм і методів роботи, впровадження нових наукових ідей, технологій у навчально-виховний процес.
1.3. Покращувати вміння найефективнішими методами передати знання учням, враховуючи рівень їхнього інтелектуального розвитку.
1.4. На кожному уроці встановлювати міжпредметні зв’язки як з предметами природничо-математичного циклу, так і з гуманітарними та технічними дисциплінами.
1.5. Вдосконалювати володіння методами, прийомами та формами проведення педагогічних спостережень, діагностики, профорієнтаційних бесід, індивідуальних і групових занять і консультацій.
1.6. Організовувати рефлексію, моделювання, прогнозування та планування життя і діяльності учнів, виявляти у вихованців такі якості, як об’єктивність, зацікавленість, відвертість у судженнях.
1.7. Використовуючи проектну діяльність вчити дітей передбачати результати своєї праці та можливі ризики, враховувати об’єктивні та суб’єктивні закономірності і випадкові фактори.
1.8. Налагодити співпрацю з батьками, залучати їх до профорієнтаційної роботи з їхніми дітьми та підготовки до ДПА та ЗНО.
Постійно

2. Методисту РМК відділу освіти Сокирянської РДА Маркевич А.В.:
2.1.Передбачити в плані проведення інструктивно-методичної наради районних МО вчителів біології та хімії обговорення моделі роботи з випускниками „Успіх” та можливості впровадження її в навчальних закладах району.
Серпень 2012 року

*  *  *  *  *  *  *

Відкрите засідання
методичного об’єднання вчителів навчальних дисциплін
природничо-математичного циклу

Тема: Шляхи удосконалення методики сучасного уроку.
          Як зробити урок цікавим і ефективним?

Мета: обмін досвідом щодо шляхів вдосконалення методики сучасного уроку,  дослідження та обговорення навчальних методів і форм роботи, які дозволяють зробити урок цікавим та ефективним, активізувати пізнавальну діяльність учнів на уроках природничо-математичних дисциплін.

Місце проведення: ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Вашківці
Форма проведення: проблемний стіл з елементами тренінгу

Хід засідання

1. „Завантаження трюмів”
1.1.Вступне слово голови МО Романенко С.М.
1.2.Мотивація діяльності членів МО: виступ соціального педагога Банар М.В.
1.3.Оголошення теми засідання.

2. „Віддати швартові”
2.1.Робота психолога Гавришко Н.Ф. з членами МО.

3. „Напнути вітрила”
3.1.Обговорення питань порядку денного.

-Урок засвоєння(формування) нових знань (Фурман Г.О., Становська С.О., Балан Ю.В.)
-Урок засвоєння(формування) та використання нових навичок і вмінь (Гросул В.В., Продан Л.А.)
-Урок узагальнення та систематизації знань (Семенко Н.В., Вакарчук О.М.)
-Урок контролю знань (Василіка Л.В., Добровальська О.В.)
-Комбінований урок (Бандалак А.М.)
-Індивідуальна робота з учнями (Василіка П.П.)

4. „Повний вперед”
4.1.Підведення підсумків.
4.2.Затвердження методичних рекомендацій.

5. „Попутного вітру”
5.1.Заключне слово заступника з навчально-виховної роботи.
5.2.Робота психолога. Вправа „Тепло наших рук”.


Методичні рекомендації

1.Адміністрації школи
1.1.Винести на розгляд педради питання „Науково-методичні основи ефективності сучасного уроку”
                                                                                              (листопад 2010 року)

1.2.Спланувати проведення предметних тижнів і показових уроків членами МО з використанням запропонованих навчальних методів і форм роботи.
                                                                                                  (лютий 2011 року)

2.Керівнику МО.
2.1.За результатами проблемного столу оформити методичний бюлетень „Цікавий досвід. Проблеми. Пропозиції.”
                                                                                                (грудень 2010 року)

2.2.Спрямувати роботу членів МО на подальше впровадження нових навчальних методів та прогресивних форм роботи на уроці.
                                                                                                                 (постійно)

3.Членам МО
3.1.Підготувати та провести показові уроки з використанням запропонованих на засіданні навчальних методів і форм роботи.
                                                                                                            (лютий 2011)

3.2.Покращити самоосвітню роботу з питань удосконалення методики сучасного уроку шляхом опрацювання нової методичної літератури та фахової преси.
                                                        (відповідно до планів самоосвітньої роботи)

3.3.Матеріали засідання розмістити на сайті школи
(до 01 грудня 2010 року)

4.Соціальному педагогу школи.
4.1.Провести анкетування серед учнів 5-11класів на тему „Особистісний підхід вчителя на уроці”. Результати анкетування довести до відома членів МО на засіданні у травні 2011 року
                                                                                                (березень 2011 року)

5.Психологу школи.
5.1.Провести з членами МО психолого-педагогічний тренінг „Технологія особистісно зорієнтованого уроку”.
                                                                                                   (січень 2011 року)

Немає коментарів:

Дописати коментар